Povinné informace
1. Název
Mateřská škola Lukovany, okres Brno – venkov, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Právnická osoba vykonávající činnost škol a školských zařízení. Datum zápisu do rejstříku je 1.1.2005. Hlavní účel je zajištění činnosti dle zákona 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitelka školy.
Ředitel školy: Mgr. Hana Opálková
Právnická osoba vykonává činnost těchto škol a školských zařízení: Mateřská škola, Školní jídelna
4. Kontaktní spojení
Lukovany 95
664 84 Lukovany
Telefon: 546 450 628, 608 745 655
4.1. Kontaktní poštovní adresa
Lukovany 95
66484 Lukovany
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Lukovany 95
66484 Lukovany
4.3. Úřední hodiny
Středa 10,00 – 11,00, po telefonické domluvě
4.4. Telefoní čísla
546 450 628
608 745 655
4. 5. čísla faxu
Fax není využíván.
4. 6. Adresa internetové stránky
4.7. Adresa e-podatelny
4.8. Další elektronické adresy
5. Bankovní spojení
27 – 9322210247/0100 (Komerční banka,a.s.)
6. IČ
70990531
7. DIČ
8. Dokumenty
8.1. Seznamy hlavních dokumentů
(všechny dokumenty jsou k nahlédnutí u vchodu na nástěnce Mateřské školy Lukovany)
Směrnice ke stanovení výše úplaty za předškolní vzdělávání dítěte v mateřské škole- i na www stránkách školy
Kritéria pro přijímání dětí k předškolnímu vzdělávání v Mateřské škole Lukovany- i na www stránkách školy
Školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Školní řád Mateřské školy Lukovany - i na www stránkách školy
Provozní řád školní jídelny MŠ Lukovany – i na www stránkách školy
Koncepce rozvoje a řízení Mateřské školy Lukovany2016 - 2019
8.2. Rozpočet
V060-201912KE01.pdf (528.07 kB)
V061-201912KE01.pdf (681.24 kB)
Návrh rozpočtu 2021.pdf (385.69 kB)
Schválený rozpočet 2021 a výhled 2022-2023.pdf (255.33 kB)
9. Žádost o informace
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
Příjem žádostí a dalších podání
Písemně lze podat žádost:
- poštou
- předáním písemné žádosti ředitelce školy
- elektronickou poštou
10. Přijetí žádostí a dalších podání
Jméno a příjmení pracovníka školy určeného k poskytování informací:
Mgr. Hana Opálková
tel. 546 450 628, 608 745 655
e-mail: skolka@lukovany.cz
Úřední hodiny:
po domluvě s ředitelkou
Úřadovna:
Mateřská škola Lukovany, okres Brno - venkov, příspěvková rganizace – kancelář školy
Písemné podání:
volně formulovanou žádost lze doručit osobně, poštou, elektronicky s uvedením následujících údajů:
identifikace žadatele (u fyzické osoby jméno, příjmení, adresa, telefon příp. e-mail, u právnické osoby název subjektu, sídlo, telefon příp. e-mail)
předmět žádosti
způsob vyzvednutí informace (písemně, osobně, e-mailem)
datum, podpis
Elektronickou poštou lze podat žádost na : skolka@lukovany.cz
V případě neformálních zpráv, dotazů, podnětů, vzkazů a dalších zpráv, které nejsou podnětem o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Db., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (ústní nebo telefonické podání), je možné využít další dostupné kontakty nebo osoby – vedoucí školní jídelny, pedagogové školy.
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí ředitele je možno podat odvolání ke Krajskému úřadu Jihomoravského kraje, odbor školství, Brno, ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí. Odvolání se podává prostřednictvím ředitelky mateřské školy, jejíž činnost vykonává Mateřská škola Lukovany, okres Brno - venkov, příspěvková organizace.
12. Formuláře
Žádost o přijetí do mateřské školy lze získat osobně v kanceláři školy nebo na webových stránkách školy.
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Odklad povinné školní docházky
Dodatečný odklad povinné školní docházky
Zařazování dětí do režimu speciálního vzdělávání
14. Předpisy
14.1. Nejdůležitější používané předpisy
Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání dětí, žáků, a studentů se speciálními potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
14.2. Vydané právní předpisy
Nebyly vydány žádné právní předpisy
15. Úhrada za poskytování informací
15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací:
1. náklady spojené s vyhledáváím informací
(za každou započatou hodinu) 80,- Kč
2. pořízení kopie formátu A4 - jednostranně za list 1,50 Kč
- oboustranně za list 3,- Kč
3. opatření technického nosiče dat (CD) 20,- Kč
4. odeslání informace žadateli:
cena dle platného sazebníku České pošty + 10,- Kč
e-mail zdarma
15.2. Usnesaní nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací
není
16. Licenční smlouvy
nejsou
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2020 (96.47 kB)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2019.pdf (182.35 kB)
vyrocni_zprava_MS.pdf (90.9 kB) – rok 2018